Author Topic: Deci se poate  (Read 1122 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Sorin Baciu

  • Pilots
  • Newbie
  • **
  • Posts: 16
  • Popularity: +5/-0
    • View Profile
Deci se poate
« on: July 07, 2014, 01:35:26 PM »
de cand am inceput sa calculez cat combustibil trebuie pentru ruta si sa nu pun mai mult decat e necesar am ajuns de pe -4.000.000 pe profit pentru companie foarte repede... daca vrei se poate...

DBX043    Sorin Baciu    € 84,649.90    € 3,025,124.08    Profit

DBX024

  • Guest
Re: Deci se poate
« Reply #1 on: July 07, 2014, 02:47:44 PM »
Sa postezi si formula de calcul ca eu indifernet cum il calculez tot in paguba ies  ::)

Offline Bogdan Ghincea

  • Captain
  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 273
  • Popularity: +5/-1
  • Flying is a way of life
    • View Profile
    • Air Danubius - virtual airline company
Re: Deci se poate
« Reply #2 on: July 07, 2014, 06:39:26 PM »
fuelplanner.com/index.php si esti peaproape

Offline Adrian Chitan

  • Pilots
  • Full Member
  • **
  • Posts: 153
  • Popularity: +17/-1
    • View Profile
Re: Deci se poate
« Reply #3 on: August 02, 2014, 05:00:24 AM »
Salut,

având în vedere că kACARS măsoară cantitatea de combustibil la începutul și la sfârșitul zborului, prețul combustibilului pentru zbor este diferența dintre astea două. Așa că poți umple tancurile la fiecare zbor că kACARS este interesat doar de diferența asta. Binențeles, o să ai zboruri destul de ineficiente dar tot nu îți va pune ”în spate” tot combustibilul.

Ceea ce am observat eu este că dacă încarci combustibil în avion după ce ai pornit zborul în kACARS, lucruri ciudate se pot întâmpla, inclusiv să ai un calcul greșit al prețului combustibilului. De aceea, eu întâi imi incarc avionul (payload și fuel), și abia apoi pornesc zborul kACARS. Un pic diferit ar fi pentru 737-le de la PMDG pentru că procedura de calcul a combustibilului presupune introducerea rutei în FMC înainte de calculul combustibilului. Ceea ce înseamnă că pornirea kACARS în acest caz se face după ce ai pus la punct FMC-ul (pune și informațiile despre vant ca să fii și mai exact). Dar, în cazul tuturor poti folosi fuelplanner-ul, după cum spune și Bogdan (dar atenție la cazurile extreme - near maximum range cu very high load).

O zi bună.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27